MISS NOORDJE 2008

Miss Noordje 2008
Afgelopen vrijdag was de finale van Miss Noordje 2008. Na een mooie avond waar we alle talenten weer de revue zagen passeren is er uiteindelijk na een lang juryberaad de nieuwe Miss Noordje gekozen.

De winnares van dit jaar is Lizzy Zosmair.
De organisatie van Miss Noordje wensen haar een mooi jaar.

Kom 16 december naar de finale!

In de finale staan 12 kandidaten.  De finale wordt op zaterdag 16 december gehouden in Muziekcentrum Noord, van 19.30 tot 22.30 uur. De deur is open vanaf 19.00 uur. De finale is gratis voor publiek toegankelijk.

Prijzen

De winnares  werd door Amber gekroond tot de nieuwe Miss Noordje. Ze krijgt een bedrag van 250 euro. Als talent van het stadsdeel zal ze enkele officiele handelingen verrichten.

Alle finalisten van de Miss Noordje verkiezing ontvangen een bedrag van 50 euro en hebben vooraf aan de finale een workshop gevolgd waarmee zij hun presentatie konden verbeteren.

Adres finale

- Muziekcentrum Noord
  - Alkmaarstraat 10
  - 1024 TT Amsterdam Noord
     www.muziekcentrum-noord.nl

Programma finale

De deelnemers werden beoordeeld op drie onderdelen:
  1. Ze lieten zien wat zij aandoen naar een feest
  2. In een kort interview gaven ze hun mening over Amsterdam-Noord
  3. De deelnemers lieten hun talent zien!
Host van de avond is MC Complex.

Amber gaf nog een spetterend optreden. Vanaf vandaag is ze ambassadeur af. Het stadsdeel benadrukte nogmaals dat ze erg tevreden waren over Amber. Haar inzet voor het stadsdeel en haar enthousiasme waren super.

De Jury

Juryleden finale op zaterdag 16 december:
  • Jasmine Sendar,actrice. Kyra uit Onderweg naar Morgen
  • Kim Bakker, designer Gsus
  • Sasja Tulp, eigenaresse Anti- Models BV
  • Priscilla Getrouw, zangcoach
De voorzitter van de jury is:
  • Chris de Wild Propitius, wethouder Jeugd Amsterdam- Noord

Stichting Jam