DE ZOMERAKANTIE IS ER�.ECHT !

Even geen school meer, vervelende sommen maken of spreekbeurten houden. Maar doen waar jij zin in hebt! Op zondag 11 juli hebben we daarvoor het startschot gegeven .... met het Stadhuis op Stelten. Je kon er van alles doen, zien en meemaken. Zoals skaten, de klimwand op of T-shirts beschilderen. Luisteren naar Voetzoekers. En met de Kid- O-lympics maakten jullie kans op mooie prijzen. De winnaar was reuze blij en zei "zelfs te trillen op zijn benen", zo verrast was hij! Als knallende afsluiter hadden we JK! Wat een idool�er waren veel fans. Die het liefst allemaal met hem op de foto wilden.
Kijk op fotogalerij voor een verslag van Stadhuis op Stelten van zondag 11 juli.
Volgend jaar is er weer een Stadhuis op Stelten en wel op ZONDAG 24 JULI 2005

Maar nu is de zomervakantie echt begonnen!
Skaten, voetballen, boeken lezen, video-games spelen. Misschien ga je wel op vakantie met familie naar Frankrijk, Zwitserland of verder weg, Zuid- Afrika bijvoorbeeld of Turkije? En als je niet op vakantie gaat (of net terugbent) zijn er nog heel veel dingen te doen in Amsterdam, Noord Holland of elders in Nederland. Festivals, pretparken, knutselen in het buurthuis of een voetbalwedstrijd bijwonen. We hebben de vele idee�n op de website: www.zomerkindertv.nl [link] geplaatst.
Hier kan je allerlei uit-tips vinden voor de zomervakantie.

En natuurlijk kan je ook naar ZomerKinderTV op televisie kijken. Dagelijks te zien op RTV-NH om 17.48 uur. Deze uitzendingen worden de volgende ochtend herhaald.

De herhalingen zijn op:

• maandag: 6.48 uur, 7.48 uur, 8.48 uur en 9.48 uur
  • dinsdag t/m vrijdag: 6.26 uur, 7.26 uur, 8.26 uur en 9.26 uur
  • zaterdag: 6.23 uur, 7.23 uur, 8.23 uur, 9.23 uur
  • zondag: 10.24 uur, 12.24 uur en 14.24 uur
Let op, de nieuwe uitzending wordt herhaald op onderstaande tijden:
  • op dinsdag om 20.27 uur
  • op donderdag om 19.46 uur
  • op zaterdag om 19.27 uur
  • op zondag om 19.45 uur.
We wensen jullie een super-zomervakantie!!!

Als je idee�n hebt voor de volgende Stadhuis op Stelten of voor ZomerKinderTV laat het ons weten. Bel dan even naar telefoonnummer: 020-6220183
Of  je kunt een briefje sturen:
Stichting Jam
Amsteldijk 126
1078 RS Amsterdam
email: info@stichtingjam.nl

Plattegrond       Zondag 11 juni 2004

Stadhuis op Stelten wordt georganiseerd door Stichting JAM in opdracht van
Bureau Stadspas van de Gemeente Amsterdam.