Nederland China Uitwisseling

Stichting JAM onderhoudt sinds jaar en dag een intensief contact met diverse Chinese culturele instellingen. Regelmatig vinden culturele uitwisselingen plaats. Nederlandse muziek- en dansensembles maken tournees door China. Chinese groepen treden regelmatig op in Nederland.

Zo gaf op 6 juni j.l. het JASMINE CHINESE MUSIC ENSEMBLE in het OBA Theater (Oosterdokskade Amsterdam) het SILK ROAD CONCERT.

Het muziekgezelschap uit Nanjing was in 2013 de winnaar van de meeste prestigieuze muziekcompetitie van China, de Golden Bell Awards for Music. Het voert op authentieke instrumenten zowel traditionele Chinese muziek als modern repertoire uit.

Het Jasmine Chinese Music Ensemble trad voor de allereerste keer op in Nederland.

Voor informatie mail naar info@stichtingjam.nl